Wednesday, January 18, 2012

baju mommy mommy

semalam neman mr big amek spek baru ... sambil nunggu teringat dlm buku pa&ma ada info pasal tempat kodai baju mommy2 yg agak cute dekat ioi mall.. so me amik kesempatan usha la kejap.. wohh mmg cute mute habis.. comei... hehe pe lagi angkut le 3 lai..ada discount lagi... cute mute sgt.. :)

minggu depan boleh fikir pasal nk beli brg lain plak.. baju cukuplah 3 4 lai.. sbb baju lainpun boleh pakai.. dress pun byk... tak sobar pula nk jumpa kengkawan..

7 comments:

Mya said...

30hb? aku igt nk amik cuti mcm ernie.
blh kita lepak together2..

Ayu Katerina said...

isnin?? boleh je.. bawa aku shop tempat ernie tu ya? btw ernie kata panjang tadak rumah seminggu.. aku ingat time tu nk p jengah rumah dia gak sekali dua mohon mee goreng hahahahah amcam mya!

Ernie Zuraida said...

aku spt rasa mau mentamak... nak up cuti 31hb jugak... coz 1hb mmg kita public holiday...hhuhuhuhuhu.. :)

Ayu Katerina said...

sukatik.. hehe

senin depan aku nk nyoping ngan besfren aku si ina tu jap.. korang semua kt kg kan?

Mya said...

aku ingat ceni.
hari ahad 29hb tu aku nak tdo rumah ernie. so besoknya blh kita outing dari pagi lepas hantar nur ain.

ahad mlm 29hb tu jom la gi william.
ko tak penah gi lagi kan yu?
leh celebrate bdae aku dgn ernie sekalian, amacam?

Ernie Zuraida said...

ok... nanti ko list down brg2 yg ko dah beli dgn ina... k... :) besok pg2 buta aku blk kg...

Ayu Katerina said...

mya: 29 mlm tu kan ajl.. aku rasa tk kuo kot ... ate nnt aku calling2 apa cerkan..