Monday, December 5, 2011

nasi lemak day wohoo

Saturday

Bangun pagi nak nasi lemakkkkkk nak nasi lemakkkkK!!! sbb gatal pegi tgk drama tentang dhia tu sampai bebelas episod kaw2 punya suka... dhia ni kan jual nasi lemak.. hadoiiii sodapnye tgk! so pagi sabtu tu.. me ajak mr big buat nasi lemak.. aku masak nasi.. mr big buat sambal telur.. goreng bilis.. goreng ayam.. n me potong timun segala.. tk lupa kami ajak fadil our wisma officer yg dtg belajar mandarin kt sini join sekali sbb dia duduk hotel depan rumah kami je.. tingat plak dia dh lama dok hotel tu.. ajak la join sekali... sejuk2 pekena nasi lemakkan..







Kul 12.30 noon camtu fadil sampai.. hidang semua then kami enjoylah makan nasi lemak.. cuaca sejuk.. best.. makan bertambah2.. seronok aihhh tgk org suka hehe.. sambil makan sambil borak.. lepas makan.. minum kopi kampung sambil borak2.. seronok juga layan tetamu sekali sekala... dekat kul 3 lebih dia minta diri.. me kemas2 apa yg patut n rest... Malam as usual mr big main badminton dgn kawan2... oih sejuk gedi malas gile nk kuar skrg ni... so pe lagi tgk drama lah saya sensorang dlm bilik ;)

2 comments:

Sella Shahbudin said...

gila ahhhh sodapppp..

btw, aku dah banned tentang dhia... bila part dia nak balik kat azmi tu part nangis2 dia tu, adehhh.. terus potong... tanak tengok dah.. ekekekeke....

Ayu Katerina said...

wahahhahaha heaven!!

episod 14 tu kira latestkan? ahhaha betul aku pun geram gile bila dia mcm nangis2 tk bley buat keputusan.. nk juga kt azmi ropenya.. mula2 aku suka dia dgn azmi tu.. lama2 ehhh udahlaaa move on la dgn zikir tu!!! ishhh emo!!