Thursday, December 1, 2011

nasi goweng terbaik!

Pagi tadi masa saya tgh mandi mr big sudah bangun buatkan nasi goreng... oihhhh tk sabarnya tgk!!! lepas dia tapaukan.. sampai opes buka nasi goreng dulu makan.. mmg tk sabar.. gile sedap betul nasi goreng panas pepagi ni.. terasa mcm duduk msia plak.. kalau kt msia dulu2 pepagi aku mesti ke kantin makan nasi goreng n ayam goreng rempah besau2 dgn cik na.. kenyang sampai ke ptg hehehehe sambil makan sambil teringkatkan cik nah.. ceh apa ke hal asyik ingat minah ni?? tapi apapun syukur sgt mr big dh sihat... bila dia sihat saya pun gumuk balik sbb dpt makan sedap huhuhu

Harini gembira ooo dtg opes.. sbb tk ada org yg buat saya sentap.. happy je muka.. cuaca drop n hujan sikit.. tp badan gue panas je.. so tkyah le nk berjaket harini.. kebal la konon.. jgn ptg nnt beku sudaaa..

Happy December uolss!! resolusi 2011 berjaya tak!!!

4 comments:

Sella Shahbudin said...

hehehe..selamat menggebu kembali to both of u.. hehehehe....

Ayu Katerina said...

:P jeles la tuh! hihihhi

Anonymous said...

hahahaha ...
sengal .. tingat zaman dolu2 kan

ina jpm

Ayu Katerina said...

tulah... zaman gile tembammmm hahahahhaa