Friday, December 30, 2011

dhia matik???

Hangin tau aku bebudak ni!!! aku lom tgk lagi.. whhahahaha walhal dh baca spoiler dah pong.. takpe tarak hal.. namapun hiburan.. mlm ni aku nk habiskan tentang dhia.. settle antu pak boon.. ampeh bosankan hohohoho

Lagi beberapa jam habis waktu kije.. yehaaa tk sabar cutik 3 hari.. nu year bebeh!! tahun 2011.. :) pastilah bahagia dgn perkembangan bakal jadi ibu.. resolusi 2011 aku berjaya tak ek?? ayak aku dh lupa.. tapi rasanya positif :).. i know me.. gituhh..

Tahun baru... semestinya segalanya buat diriku dan keluargaku...

3 comments:

Sella Shahbudin said...

OOpppsss....wahahhahaaa...

kalo sampai berhasil camni pun org kata tak berjaya lagi tatau la...

pencapaian terhebat wehhh.....

happy new year babehhh...

Adrina Adi said...

drama melayu bukannya tak best. best tapi awat ending mesti hampeh punya. grrr.

Ayu Katerina said...

sella: hihihihi tq tq..

ad: hahaha ending lain dari yg lain ok gak pe... kalau kt india dh kene bakar dah tivi tu hahahaha