Saturday, December 17, 2011

baik sikit laa

Last friday aku gi clinic lagi jumpa dr.. amik ubat lagi sbb tekak perit sgt2 sampai mlm sblum tu again tk boleh tidur... lepas makan ubat smlm Alhamdulillah dgn izinNYa dan doa dari semua... aku boleh tidur dan sedikit pulih.. batuk dh tk teruk sgt .. ada lg sikit2.. tekak pun semakin pulih.. tp cuma boleh makan bubur je.. cuba makan nasi tk boleh la.. masih keras je rasa.. malam ni dinner bubur nasi 2 mangkuk dgn sup ayam..

Cuaca oihhh sejuk beku! so lepak dlm gebo layan drama melayu jek hehe.. kejap2 lg nk layan susu panas.. makan ubat.. tido lagi... hopefully dlm 2 harini baiklah.. last week aku langsung tk boleh sentuh keje.. harap minggu ni aku boleh cergas semula.. mcm2 teringin nk makan.. cekodok la.. ayam goreng la.. hahahahha saiko!

Ok kengkawan.. terima kasih atas doa kalian... InsyaAllah semakin membaik dah saya.. amin... :)

5 comments:

Adrina Adi said...

alhamdulillah, seronok dengar berita baik nih.

sehari dua nanti pulih la tu. insyaAllah.

nqr said...

rindu kak kate!

Ayu Katerina said...

ha ah sehari 2 lg baik betul rasanya ni.. harini dh lalu makan nasi lauk masak lemak udang gitu hehe...

qis.. miss u tooo hehehe

Anonymous said...

kak, kadang2 ubat batuk pun takleh legakan batuk kala peknen nih.. buat air asam jawa pekat2 tu kakk..

tp papehal.. tanye dokte dulu akak boleh ke tak makan asam jawa tu tau.. ape2 kene tanye dokte..

jaga diri bebaik..

-intan-

Ayu Katerina said...

ok thanks.. :)