Friday, December 2, 2011

addict derama melayu hehe

Aku ni membaca je status kawan2.. kejap drama tu kejap drama ni.. tp mood nk layan tu belum ada... but start smlm aku dh mula surf2 dekat blogmovie tu cari citer2 yg kengkawan sebut best tu.. 1st aku layan cinta elysa tu ha.. menarik gak citer dia.. lepas tu aku baca2 pasal kisah dhia.. ermm tempat sunting tu gile lawa! sawah padi sejuk aje mata memandang.. harus layan juga ni lepas ni.. hehehe oih nampak sgt aku kerinduan bumi Malaysia..

Sesambil tu byk buku yg aku terima dari kawan2 yg balik bercuti ke malaysia.. novel yg ada 4 tu satu dh habis.. skrg nk on buku ke 2.. then mag baru ada 2.. best best.. kegilaan membaca aku dah on semula.. baring 2 3 jam memalam tarak hal.. since cuaca pun dh sejuk.. duduk ajelah dlm gebo sambil golek kiri golek kanan.. kul 11pm adalah waktu tidur wajib... :)

Well skrg sedang counting harilah nak balik cuti juga tahun depan... lama dh tk jumpa mak2 dan adik badik kt tanah air..

2 comments:

Adrina Adi said...

sekarang semua status cakap pasal Ombak Rindu. ntah apa yg bestnya. tapi teringin juga nak tengok.

drama melayu susah nak tengok sebab asyik berebut tv jer dgn suami dan anak2. melepasss...

Ayu Katerina said...

novel ombak rindu tu best kak oii ada 3 series lagi.. aku baca 3 4 kali tk jemu hehe.. kalau kt msia harus aku juga p nontonnya!!