Sunday, December 25, 2011

2 years

Tengok member punya status.. oppss ye harini juga adalah hari di mana aku balik dari Taipei utk bertemu mr big kerana telah jatuh cinta gituh hahahahha.. kenangan betul.. kenal as kawan tu dh lama.. eh buka sejarah plak kan... tapi bercintanye kira ntah bila.. bulan 10 gitu kot? tatau bila perasaan tu ade.. tapi masa aku balik cuti krismas tahun 2009 tu.. mmg dh jatuh cinta dgn mr bignye... mlm tu ai teman mr big n wufi pegi shooting member diaorg lyzza yg kawin mlm krismas.. so bila dia naik status anniversary ke 2 tahun.. teringat plak.. ye saya juga dah 2 tahun bercinta dgn mr big.. :) walaupun dah kawin.. masih tetap hangat bercinta.. gituhhhh

Waktu tu jumpa mr big kejap aje sbb aku dh buat plan beberapa bulan sebelum bercinta dgn dia yg aku nk menjelajah bumi europe dgn kawan2 kt sana... masa tulah aku turun ke prague jumpa hidia n yanti.. kami bernew year beramai2.. kenangan indah lagi.. balik dari prague baru aku kenalkan mr big dgn ahli keluarga... sebulan lepas tu kami bertunang.. then kawin pada bulan 5.. kenangan paling indah jua utk diimbas kembali... Alhamdulillah saya bahagia ...

Harini mood aku baik.. sihat wfiat Alhamdulillah.. lepas lunch aku sendiri ngajak mr big keluar.. ikutkan dh lama aku tk bernafsu nk berjln2.. apatah lagi shopping2 ni.. mood tk penah ada.. tau nk baring aje.. harini cuaca sejuk tk hujan tp sedapla.. so ajak mr big gi usha outlet2 dekat neihu.. asalnya ingat nk cari suor trek.. suor tido utk aku ni ha.. suor tk ada sgt.. dh ketat2.. kesiankan... so kami ronda area nike.. belilah satu treksuit utk aku.. then kami pusing ronda2 dlm rtmart.. mr big beli kipas laptop utk aku layan drama atas katil.. jln2 lagi jumpa levis outlet.. woww offer menarik.. 2 lai jeans tk sampai rm400.. so aku soh mr big beli je utk dia.. aku tk mampo nk sarung jeans utk setahun ni kan... hehe sabo jekla..

Jalan2 lebih kurang 3 4 jam.. pueh dpt beli thermal.. suar.. baju.. then amik teksi balik... :) syiok plak jln harini.. tk penat sgt... bahagia je rasa..

Mr Big.. ai laf you... more than life itself... happy anniversary to u ya hihihi semoga centa kita kekal selamanya.. amin...


2 tahun yang lalu...


:) 2011...

No comments: