Friday, November 11, 2011

seven eleven

Nothing special for me.. sama je cam hari biasa.. cuaca pula sejuk.. hujan doplohpatjam.. tak ke buring bila tadak mataharikan.. anyway harini aku keje.. 2 hari aku bedrest di rumah.. sikit tidak sihat.. harini Alhamdulillah ok sikit.. mcm2 bekal aku bawa.. sbb skrg ni cpt lapar.. smlm kul 3pagi aku kejut mr big minta amikkan biskut oat.. lapar sesangat..

Weekend ni dijangka hujan juga sepanjang hari dan sejuk.. duduk rumah saje la saye hehe.. makan tido makan tido.. kadang2 tu rasa gak jemu baring aje.. tp apa boleh buat.. rest sgt diperlukan oleh saya skrg.. semoga saya sihat.. keluarga saya sihat...dan kawan2 saya yg lain juga sihat2 belaka... aminnn :)

4 comments:

Sella Shahbudin said...

tengok tajuk seven eleven terus terbayang slurpee.. ekekekeke....

Ayu Katerina said...

slurpee haper sejuk2 ni mekkk :P kekekeee ptg ym bebeh.. ada story mori huhuhu

Adrina Adi said...

aku plak naik ketumbit. baru nak keluar esok. sabor jer la.

pos hujan sikit sini. 2 hari dah tak hujan. panas bebenor.

Ayu Katerina said...

seminggu bakalan hujan tk benti.. gerimis jek.. busan tul