Saturday, November 5, 2011

salam eidul adha

esok raya.. adehhh tk terasa la sgt bahangnye di sini.. maklumlah jauh dr kuarga.. sambutan pun tade tahun ni... buring la pula...

harini teringin sgt2 nk makan pesamah daging.. balik dari klinik pagi td terus buat pesamah dgn mr big.. tp terhangit plak.. ok tu ok cuma tk la sesedap yg biasa.. sabo ajelah.. janji kenyang harini..

rindu betul dekat mak.. smlm call.. tadi call.. sedih dia sorang2 kt kg.. soh mak ajak kezen dia p buat passport baru.. need her to come soonlah.. saya rindu sgt mak saya.. semoga mak saya sihat2 selalu hendaknya... amin..


Alhamdulillah.. keajaiban itu telah kelihatan... i love u mr big..

4 comments:

nqr said...

saya suka keajaiban :)

Ayu Katerina said...

:)...

june said...

alhamdulillah.. keajaiban yang misterikah..heheheh

Ayu Katerina said...

idoklah misteri sgt.. tp biarlah menjadi cerita peribadi saya saja.. :)