Thursday, October 6, 2011

taiwanese r good!

Hehe harini my friend dekat MAS Taipei.. celia n wendy ajak lunch dekat office diaorg.. kami bertiga aje.. celia cook sambal udang (bertahun aku ajar).. wendy rebus telur n potong timun, while me buatkan nasi lemak n mr big kejap lg antarkan ikan bilis tumbuk bercili hihihiii.. harini kami nk makan2 masakan melaysia gituu..

Celia n wendy skrg dh jadi besfren ever aku di sini.. rasanya sok2 aku tinggalkan taiwan.. aku tetap kembali utk lawat depe 2 ni.. celia byk tlg aku pasal taiwan.. pasal tiket2.. not even tiket MAS.. dulu jenjln urop dia juga yg settlekan tiket aku dengan airlines lain.. ni nk jln lagi ujung bulan pun celia yg buatkan... jumpa dr sekarang ni pun dialah yg usahakan... rasanya tk terbalas budi kawan2 taiwaneseku di sini..

Anyway saya sayangkan semua kawan2 saya tak kira di mana jua kalian berada.. ;)

No comments: