Thursday, October 6, 2011

nasi lemak mek taiwan



Lunch yg betul2 superblah harini! serba lengkap serba menjadi serba sedappp hehehee puasss sampai tk cukup pula nasi jadinya .. selalunya celia makan nasi tk byk.. harini bertambah plak dia.. hahahaha sebenarnya byk juga nasi yg aku bawa.. tp dh jd sikit utk me n wendy sbb kami kuat makan nasi.. sambal udang celia terbaik! ikan bilis tumbuk from mr big juga membuatkan wendy n celia merah2 muka.. tp tetappp habis.. siap depe tapau nk bawa balik... baru je berangan nk amik balik hahahah tp sbb depe nak.. takan nk amik lauk sendiri kan :P

Next lunch date kami lepas masing2 balik dari bercuti.. celia n wendy ke Beijing waktu me berjln nnt.. diaorg ada audit apa tah kt sana.. ikutkan diaorg ajak me join ke beijing.. tp susahlah.. nk masuk China from Taiwan agak complicated sikit.. seronok sesekali lunch dgn diaorg ni.. ketawa semedang.. awek muda gue lepas ni ngeh ngeh ngeh...

4 comments:

Sella Shahbudin said...

pasni joint venture bukak restaurant nasik lemak kat sana... hehehee....

Ayu Katerina said...

hahahaah aku rasa kalau betul aku buka boleh laku kau.. depe ni suka makan pedas mcm msian.. ramai dh aku jumpa taiwanese yg kuat makan pedas ni...

Adrina Adi said...

nampak pun tau sodap. sambal tumbuk ikan iblis memang favourite. perah asam limau.. perghh..

Ayu Katerina said...

hihihihi terbaik!