Friday, October 14, 2011

lagi 2 minggu!




saya dan mr big akan bercuti di negara ini.. target utama mau shoot suasana autumn.. kalau tk dpt ke nami island yg agak jauh tu tk apalah.. kesihatan diri kene diutamakan.. at least jenjln amik angin di negara org buat seketika.. minggu ni kene cari jaket baru satu.. jaket2 lama dh tk padan dah.. dgr kabar kat sana dh sejuk wpun belum winter.. tak sabar juga nk jumpa kawan2 lama di sana dan juga bos lama saya yg kelakar amat itu! hari2 dok msg tanya mcm2 pasal korea kt dia.. tk sobar!

ok korea.. jumpa kita nanti ya!

7 comments:

Zara said...

wowwwww...jumpa boss lama dan juga kawan lama..kim salam ek kat mereka berdua beb..masing2 senyap hehehe

Adrina Adi said...

bestnyaaaaaaaaaa... eh korea bukan sejuk salji memanjang ker? hehe. jakun sat aku.

anyway, take piccas banyak2 noooo.. sure meletopss letopss nanti.

have a safe trip!

amick said...

selamat bercuti kateee heheh

amick said...

happy holiday kate :-)

Ayu Katerina said...

z: kekekek baikk.. dato ramlan tu ada je dok msg2 dgn aku.. kak zan tu je yg senyap sikit.. anyway aku nnt lepak ngan bos kot.. dia nk masak laksa katanya hahahaha

ad: hoii korea pun ada 4 season.. skrg ni dh nk masuk autumn.. yg salji sejuk semedang tu belah2 rusia nun kekekekeke

cik d: mekasih... :)

nqr said...

kim salam boy!ahhahaha

Ayu Katerina said...

boi dh balik msia la qis.. btw boi dtg taiwan esok jenjln seminggu hehehee