Thursday, October 13, 2011

kuyunya

start smlm i have to take 2 pills setiap kali lepas lunch and sblum tidor... yg menjadi masalah sikit bila amik pills lepas lunch.. ubat tu sgtlah power rangers yg telah membuatkan aku lalok sgt.. lepas lunch.. makan ubat.. 5 minit aku dh kene tidur.. mmg aku makan betul2 time rest.. so after lunch.. solat.. aku akan terus tidur.. waktu kerja on aku bangun.. tp dia punya pinar biji mata adoii sabar ajelah. rasa nk tebalik pun ye..

harini mr big bekalkan mee goreng buat lunch.. apa2 hal kene makan sblum makan ubat.. kalau tak boleh sakit kepala jadinya.. bertabahlah saya.. apapun saya redha.. semuanya untuk kebaikan saya juga.. mengeluh tidak sama sekali.. cuma, kalaulah dpt tidur mcm di rumah.. alangkah nikmatnya hahahahhaa dah la hujan baik aje kt luar:P bikin aku jeles ajeee hihihihi

bersabarlah kate.. esok dh jumaat.. weekend ni tido la puas2 ye.. :P

4 comments:

Sella Shahbudin said...

berkorban jiwa dah ragaa...

oittt... bangun!!!

Ayu Katerina said...

nk bangun la nih.. saiko babe mata aku berpinar!.. td bos lalu tanya aku naper hihi.. dia soh balik but i cannot walk.. rest dulu ni.. hihi

Zara said...

malam tadi pun aku buat mee goreng...eh tetiba kan? apapun beb, get well soon..aku doakan segalanya yang terbaik for you and RR k..muahhhss take care

Ayu Katerina said...

thanks.. InsyaAllah doa kawan2 diperkenankan.. aku sihat2 aje..:)