Sunday, October 16, 2011

great sunday

F1 best! wpun hamilton no 2 aje.. at least race sgt mencabar dan menarik... cuaca pun masih superb.. mendung aje.. tk hujan... angin pun sedap... lepas habis f1 kami keluar jenjln amik angin.. beli jaket utk jenjln ke korea.. lgpun jaket2 aku yg lama udah tk padan.. nk butang pun tk boleh dah haha.. so belilah satu utk jln satu utk pakai p keje.. comei sgt.. warna biru putih .. sweet :)

Cari kasot tk ada yg berkenan.. takpe ada masa lagi.. nampak gaya kasot baru tu masuk museum sekejap.. fikir2 n diskass dgn mr big.. nk carikan aku kasot sport aje lah.. senang nk jln dan tk buatkan aku penat nnt..

OOoo QIS hehe esok boboi dtg taiwan.. kawan baik mr big.. dia kojer di korea tp sudah habis kontrak di sana.. baru aje pulang ke msia.. anyway esok dia akan bercuti di Taiwan selama seminggu.. seronok! mcm2 dah aku kirim dari dia terutama sekali magazine2 yg tk ada di sini... dan beberapa benda penting utk aku yg tk ada di taiwan nih.. syukurlah ada org datang...

No comments: