Saturday, August 13, 2011

daging goreng itam berlada hitam

Resepi tk menahan la sgtkan.. tp itulah yg aku nk masak utk iftar di pejabat ptg nanti hehe.. lepas tu buat sandwich tuna.. udah... tgk list menu mlm nnt mak aii pasar ramadhan pun kalah hehe jemputan pun ramai juga.

Semalam saya sudah ke salon mencantikkan rambut.. lama tk p salon.. syiok juga urut2.. picit2.. siap tido bagai masa di shampoo hehe.. nikmat kejap.. buka poser smlm mr big buat pasta meatball huhu.. since smlm me melayan diri kt salon dia kasi can la gue rest... hihihihi mlm2 layan tv pun boleh ngunyah meatball lg..

Harini mr big kuar kejap.. while me merajinkan diri basuh baju lipat baju.. mop rumah... potong2 daging siap.. pasang wangi2... weekend mmg best buat keje rumah.. rest aje rasa.. dia ngajak la juga aku kuar.. tp malas tul rasa panas2 nk bersiap.. kuar ptg nnt sudahlah.. at least boleh gak aku buat keje rumah.. kalau dia ada tetiba jd malas hahahahha

Ok masa untuk nonton sinetron kcb... :)


Masakan saya haritu.. nampak sikit tp penuh ni.. hehe

2 comments:

Adrina Adi said...

mek, letak gambar. kasi aku terliur. hehehe...

Ayu Katerina said...

lohhh haha nnt aku update gambo.. lupe dah..