Monday, July 4, 2011

Permainan apa??? BOLASEPAKKKK


1st of all tahniah buat pasukan msia.. wpun tewas smlm tp masih tetap menang dgn kiraan goal away.. permainan minta maaf agak out.. stress semacam aku tgk depe.. tp rezeki masih berpihak kepada msia.. tahniah :)

Dari awal kami warga msia di taiwan dah berkumpul di stadium taipei.. dekat je dgn my house.. jln kaki saje.. masa berjln tgk semua taiwanese berbaju biru.. makkk oii ramainye! ingatkan tade sapa nk tgk bula.. rupenya penuh!! kami warga msia set pakai oren or kuning.. not bersih2 ya.. ini semangat menyokong msia..

Pertama kalila terasa mcm alien kt taiwan ni.. masa dok nunggu kengkawan depan stadium semua pandang kami semacam jek.. hahahahah tp idakla terasa takut mcm duduk indon ke apa kan.. wpun terasa asing tp ramai gak taiwanese ajak bergambar dgn jalur gemilang.. bangga!

Dalam stadium warga msia ada lebih kurang 1000 lebih org.. kami diberikan satu bahagian utk visitor so tk campor sgt dgn taiwanese... while taiwanese hoho more than 10 thousand kot.. penuh! baju biru hehehehehe tp semua sporting.. tade la kes baling botol ke.. cabut kerusi ke.. maki hamun ke.. boo booo tu well biasalah... even masa half time aku duduk bawah dgn press.. tepi aku taiwanese.. aku hangin dia pun hangin hahahahah tp pastu kami ketawa.. joking! joking! heheheh semangat kesukanan semuanya.

Bila Taiwan goal mak oiii begegar stadium cuak aku takut runtuh hehehehe pertama kali dlm sejarah hidup tengok game msia lawan negara luar di negara luar.. last aku tgk game msia masa kt stadium shah alam.. sukan sea kalau tk silap.. masa tu msia tewas sbb goalkeeper buat salah.. heheheh frust habis!

Habis game dlm kul 930pm rush balik rumah nk tgk final men wimbledon.. sempat juga sambil2 layan gambar dari kamera kawan2... hehehe nanti ai share kt sini.. semua dh up dkt my fb... yg penting gambo dgn safee dan datuk raja i dpt.. lelain spt aidil.. amirulhadi.. idlan tahan etc.. hanyalah bonus semata....

BANGGA JADI RAKYAT MALAYSIA!!


Muka tk bley blah kene interview dgn astro smlm hehe yg tk tahan budak2 belakang aku ni menjerit lupa diri sampai tatau nk ckp.. belasahhh:P