Wednesday, July 27, 2011

eat more tomato


Harini procedure terakhir dlm bulan 7 .. injection last before test minggu depan.. nurse awal2 dh bgtau akan sakit sikit this time.. oh bertabahlah.. dari jauh suami saya suruh baca bismillah... sejuk hati saya... lepas cucuk yesss berdenyuttt perut aku.. tkde la sakit sgt tp ngilu la juga.. lepas tu nurse bgtau my hubby supaya pastikan saya lebih makan tomato dan minum air... bla bla bla.. sengih kambing la laki gue tu..suka nyakat.. dia tau aku nyampah tul bau tomato.. huhuhu bertabahlah kate!

Lepas cucuk dia antar saya balik opes... rest kejap sambil borak2 ngan sella.. oii masa tu dh start menyucuk.. tahan napas ajelah.. ok saya boleh bertahan.. tk sakit mcm procedure last week sampai terbaring satu hari.. thari makan beehun goreng.. hubby antar soh makan.. cuaca panas hazab sengsara.. tk sesuai nk kuar... kebetulan dia dtg buat lisen keter kt opes.. rajin plaknye memasak lunch.. mekasih :) lepas lunch saya berehat kejap...

Petang ni dh pesan hubby sblum dia start buat keje album2 dia.. kuarkan brg2 basah.. saya nk prepare dinner... utk harini dan tghari esok sesiap... nk paksa dia p juging plak wpun saya tk bley ikut dah.. badan dia skrg pun mcm dipam2... bulat dah muka2 haha :P

Esok bola yeahhh.. masa untuk menjadi warga malaysia yg sangat bangga!!

2 comments:

Adrina Adi said...

susah2 dulu... senang2 kemudian.

dengar cakap doktor Puan Kate. jangan dogil.... hehe.

a'ah bolat dah Ajak. tapi takper, syiok sikit hang wat bantal peluk :P

Ayu Katerina said...

yeee mmg mendengar ckp la ni... sayur apa aku tk makan skrg.. semua telan kekekekeke