Wednesday, June 1, 2011

selamat bulan baru

Kejap jee hai masa dh berlalu.. dh masuk bulan Jun 2011.. dh habis bulan May yg mcm2 pula hal terjadi.. happy.. sedih... semua ada.. itulah hidup ye la kan... tk color la kalau tadek terjadi apa2... anyway aku pun dh kebal part2 jiwa ni.. wpun ada masa aku menangis gak.. tp emosi masih stabil...

Smlm dpt good news.. my sister akan jaga project belah kedah.. maybe 3 tahun.. so dia akan berpindah ke sana dan dlm masa yg sama boleh jaga my mum... oh leganya hati.. terima kasih tuhan.. kurniakan rezeki buat keluarga kami.. juga kesihatan yg baik semula kepada mak kami... amin....

Hidup aku mcm biasa juga.. masih berdua... sama jek la gitu hihihhhihi cuma skrg tk sabar plak nk sambut puasa dan raya ... cam rindu nk bebuka dan bersahur sibuk cam selalu... baju raya pun dh ada woooooo .. korang dh beli ke?? aku sempat tempah satu kaler pink pepel kebaya masa cuti raya cina dulu.. beli baju kurung siap satu biru... semangat!

2 comments:

Adrina Adi said...

aku pun tak sabar menunggu ramadhan tiba. harap2 semuanya okay, no more tears, no more sadness, no more .....



:)

Ayu Katerina said...

aminnn