Tuesday, May 17, 2011

renyuknya hati..

Petang tadi i got news.. my mum sakit... dlm minggu ni dia sgt kerap sakit... aku tanak citer detail... tp pesanan akhir dia sblum hampir pengsan dekat kawan aku on the way ke spital, betul2 buat jantung aku sentap... "bgtau anak2 cik ma... cik ma nk kebumi sebelah allahyarham shahrul kalau cik ma tk ada na"....

Ya Allah.. sebegitu sekali sayangnya mak aku pada Allahyarham :( dan sekarang.. dia sangat rapat dengan RR... kata dia.. RR sangat baik dan layan dia mcm Allahyarham dulu..

Kenapalah bulan May selalu merenyukkan hati aku...

12 comments:

Zara said...

babe, aku :((

Ayu Katerina said...

doakan mak aku cepat sembuh ya z.. aku baru call dia utk kali ke berapa tah mlm ni... ALhamdulillah dah semakin ok... aku tunggu beberapa waktu. aku nk balik tp mak aku tk kasi lg.. aku akan balik dlm waktu terdekat InsyaAllah.. pls doakan mak aku ya..

mya said...

aku doakan mak ko cepat sihat.
insyaAllah takde apa2 tu..
ko pun jgn byk sgt fikir k..

faten~ said...

Insya Allah e'thing will be ok!
Jgn pikir bukan2 & sentiasa doakan yg baik2 saja k.
Mudah2han makcik cepat sembuh. AMIN!

nqr said...

T_T

sabar babe! kiteorang doakan mak ko babe!

Ayu Katerina said...

thanks all.. InsyaAllah doa kalian makbul... mak aku call RR pagi ni sendiri bagitau dia dh semakin sihat... tapi aku tetap akan balik jenguk dia.. :) aku rasa mak aku rindu kt aku lebih tu...

Pnut said...

Ayu-akak doakan emak cepat sembuh... sayangnya emak ayu pada arwah ye.. mungkin betul kata ayu, emak terlalu rindukan ayu kot, org tua macam tu la, kalau rindu sangat anak-anak dia, ada je sakit demam dia kunjung.. mak mertua akak macam tu.

Ayu Katerina said...

kak pnut.. nama arwah sentiasa kt mulut dia.. skrg dia melepas rindu dgn RR.. sbb RR rajin layan dia sembang... nampak sgt dia rindu pada menantu dia...

Adrina Adi said...

sedihnya :(

FAIMAL said...

dear.. akmal doakan semoga may ayu cepat sembuh.. Insya Allah takde apa-ape.. Sakit rindu tu.. Ayu pun take care k..

Ayu Katerina said...

terima kasih lagi sekali ... insyaAllah mak saya semakin kuat.. amin..

Zara said...

babe..sure babe..semoga mak ko cepat sembuh..aku sedih ok..sangat!xpelah, dia je mak yang kita ada kan? berkorban for her, for sure ganjarannya ada..Allah tak kedekut beb..sangat tidak...