Thursday, May 5, 2011

hari mak..

Saya telah menghadiahkan beliau percutian suka hati dialah nk baper mlm.. ke pulau lagenda langkawi.. not her only.. with frenss gitu... i sponsor ticket feri depe gi balik.. lelain tu sendirilah.. i cover tiket depe n perbelanjaan my mum saja.. taraaa semoga mak saya gembiraaa :)

Harini tepon ke Perlis tadak org jawab.. kuar ke padang beso lagik la tu gamaknye.. suka nau skrg ada geng berjln2 hehehee.. yg aku tau dia nk pegi sabtu nih.. offer smlm terus buat plan hahahha mak saya mmg cekap!

Uolss bg adiah pe kt mak2 uolss? sharing is caringla...

*emo tgk kisah tragedi ulu bendul tuh... semoga tabahlah hendaknya si ibu.. Al fatihah buat mangsa yg terkorban... dah jadi bidadari syurga..

6 comments:

nqr said...

aku tgh pikir lg ni...aku rs aku bank in duit je kot..hehehhe

Ayu Katerina said...

good idea gak tu.. soh dia beli adiah utk diri sendiri.. hihihhihi

mya said...

untuk mak sendiri aku ingat nak belikan set tupperware.
untuk mak mertua aku belikan set perfume far away avon tu..

ok la kan.. takat kemampuan gitu..

Ayu Katerina said...

yep.. ingatan tu yg penting :)

Anonymous said...

Hmmm aku ingat aku pun bank in duit la kot.. tak tau nk beli apa.. jejauh ni nak arap adik adik payoh la sungguh.. :( sob sob sob..

Ayu Katerina said...

haha hai Ta! ingat sapo lah tadi.. yelah jejauh ni.. kasi duit sket utk depe pun dh cukup baik dh tu... kira cam bonus di tengah bulan gitu hehehehhe