Thursday, May 19, 2011

done packing!

am coming home.. for my mom.. i cannot stand anymore..
dlm masa beberapa jam berfikir harini.. aku terus nekad bgtau bos.. aku kene balik..
settle tiket sejam sblum mas tutup.. call semua org yg aku kene handle keje this week and next week.. balik rumah n now.. yess finish packing.. just satu bag..

esok flight pagi .. insyaAllah thari sampai kl.. ptg esok or sabtu pagi tgk pada keadaan aku larat ke tak.. aku gerak balik perlis ... aku mohon doa kawan2 semua semoga perjalanan aku dan suami dilindunginya pergi dan balik.. semoga mak aku diberi kesihatan yang baik sepenuhnya...

aku mohon perlindunganmu Ya Allah...

*kata datuk yong pd aku tadi... jgn perlu memilih antara mak dgn kerja kerana kerja kita tk akan pernah habis while ur mom... adalah segalanya... go home ayu* aku sungguh bersyukur mempunyai ketua yg sangat bertimbang rasa seperti beliau...

2 comments:

mya said...

aku doa kan semua berjalan lancar k babe..
jaga diri bebaik..

Adrina Adi said...

betul kata Boss. kerja boleh tunggu, tapi bukan Mak.

hope everything went well.