Friday, May 6, 2011

cuti yeay!

Saya mohon cuti dari bos senin depan.. saje nk merehatkan minda dan fizikal bersama suami saya... kebetulan minggu depan besday saya.. saya nk bercinta la dgn suami saya ni.. tahun lepas saya belum bersuami so tahun ni saya nk manje lelebih sket :p yaikssss ok ok muntahla korang :P

Bos ok jek.. dia outstation pun minggu depan.. tp sempat gak dia ngusik.. u mau romantik mana sama u punya bofren?? haha gelak besau aku.. sebok ek bos! mana leh ckp hehehehe... pehtu dia kata ok nnt minggu depan kita lunch sama sempena besday u dgn org lain.. kasi pilih satu tempat aaa.. haha ai yg menurut perintah la bos!

Ermm benarnya aku tade pun plan nk bercuti2 ke apa.. nk rest kt rumah or maybe jln2 sekitar taipei aje kot.. dinner maybe.. ermmm what else.. let him decidelah.. thats my day.. i just follow .. :)

lebiu mr. RR!

2 comments:

smms said...

rajin hubby kak ayu dtg taipei eh .. air asia murah ea ? jeles i .. huhuhu

Ayu Katerina said...

errr camne nk kata tk rajin dia mmg dok sini.. tp dia kerap balik kl jenguk mak abah dia.. sbb abah dia tk berapa sihat.. :) hihihihihi