Monday, May 2, 2011

b.o.s.a.n.

kenapa tah aku masih mempunyai kawan2 yang pentingkan diri sendiri dan hanya tahu berjanji.. dah tolong tu pls la berterima kasih!!!!

ni yg aku malassssssssssssssssssssssssssssssssssssss nak berdunia lagi nih!!

aku tak suka org yg banyak alasan kerana aku tk pernah beralasan bila membantu... frust dpt kawan2 yg aku anggap baik tp masihhhhh tak reti kenang budi!!

5 comments:

Zara said...

oppssss..ngapain ni?ceciter ceciter

mya said...

sabarlah nokss..
aku pun kena sama gak.
kwn2 tak menghargai.. haish..

Blue Roses said...

phewwwwwww... pedas seh..... aku sentiasa kenang budi ko ekh.... erk.....

Ayu Katerina said...

sah2 bukan korang yg ada dlm list blog aku sbb aku masih nk jaga kemaluan org ni kan...

frust!

Ayu Katerina said...

kang ada yg salah paham.. ni kisah org pinjam duit aku tp byk alasan pula nk bayar balik.. haihhh!!