Wednesday, May 25, 2011

bihun sup bola2 apii

Pagini lepas buat breakfast utk hubby dan mak.. bg mak ubat.. siap dia tidur semula.. aku sorang2 layan diri kt dapur... harini aku buat beehun sup bola2 ikan utk mak.. since batuk dia masih tk elok.. kene pantang sikitla makan.. lgpun dia tk lalu sgt makan nasi.. aku sendiri laki bini dh membulat keje makannnn saja masa di perlis hehehee.. 2 hari berturut2 kami layan lauk kampung di restoren pokok sawa... mak pun suka mkan ikan bakar ngan asam pedas situ.. tp yg lebihnya kami 2 laaa makan tk ingat2!!

Petang smlm lepas bg mak minum ptg... dia rehat dekat balkoni.. me n RR turun joging satu kawasan rumah kami ni...pusing satu round dlm kawasan rumah ni sj dh lebih 1k rasanya.. so kami but 3 pusingan joging slow2.. ohhhh since RR dh hadiahkan mp3 sempena anniversary hehehehe menyokong kerajinan aku utk joging.. so aku sorang jog sambil layan mp3 while dia laju jek kt depan. ceh... bila pusing dekat2 ngan rumah kami lelambai tangan kt mak.. woh dia membalas haha ok lg penglihatan dia.. Alhamdulillah..

Lepas jog badan rasa segar je.. ptg ni nk continue lagi... tadela berdosa benor makan bebyk2 kt msi ni.. haihhhhh heaven!!

2 comments:

Adrina Adi said...

alhamdulillah Mak dah sihat. bagus juga ajak datang KL sekali. boleh la teman dan jaga sementara ada di sini.

Ayu Katerina said...

skrg dh ada di rumah akak aku plak... semakin sihat :)