Sunday, May 1, 2011

1 May 2011

Cuti panjang minggu ni.. duduk rumah.. makan tidur makan tidur hehehehe tu je agenda bila cuti2 ni.. betul2 rehatkan diri...

Harini juga birthday abah seremban.. call kejap sembang dgn mak n abah... tersasul abah2 nyebut.. akak la.. aunty la.. hehehhe yelah aku pun jrg call depe... tadela nk kecik hati pun.. kelakar pun ye... tp terasa juga.. betapa jauhnya aku dgn diaorg skrg... ermmm mak abah baru balik umrah... mak belikan aku jubah.. mekasih mak :)

Pejam celik dh May... bulan yg sgt mencabar bagi aku... tak apalah... aku ada jiwa yang sentiasa menemani hidup aku skrg... semoga mak abah juga tabah...

May tahun ini juga bakalan menjadi ulangtahun perkahwinan pertama aku dgn my dear RR.. taraaa dh setahun dahh.. ishh cptnye masa berlalu... ermmmm planninggg planninggg... am going to surprise u honeyyy hehehehhee

Tetiba dpt plan!

2 comments:

amick said...

happy anniversary, semoga panjang jodoh dan murah rezeki juge

Ayu Katerina said...

haipppp awai lg ni.. apo wish skrg.. belum belum!!! hehehehee