Thursday, April 7, 2011

serius am tired

Ok harini aku surrender.. letih yg teramat sgt..dari pagi aku hadap keje.. benti jap tghari gi lawat nurul kt spital.. kematian baby dlm kandungan beliau.. dh 7 bulan.. sedih gile aku.. tadi gi tgk dia.. tabah orgnya.. alhamdulillah aku doakan semangat beliau cepat pulih.. udah le smlm hari lahir dia.. :(..

Balik dari spital aku rest kejap then hadap diplomatic bag.. settle ikat bungkus segala jari aku melecet.. pedih yg amat.. sbb lighter terbakar jari tk sedar haha rasakan.. then update diary bos.. itu ini tup tup dh ptg ha.. pehhhhh nasib bos tk ada.. kalau tk pengsannnn lagi aku..

Harini my husband bawa sedara mara ke sun moon lake.. aku tk ikutlah since keje byk.. lgpun dh penah pegi.. sayang pula nk cuti lama2.. cukuplah 2 hari bawa gi shopping.. balik karang boleh rest kejap.. mcm tk cukup tidur rasanya hehe

5 comments:

Zara said...

saper Nurul beb?

Ayu Katerina said...

wife director tourism msia di sini.. sebaya kita la juga..

amick said...

alamak kesiannya, teringat cam kes aku dulu :(

amick said...

alamak teringat cam kes aku dulu, 7 bulan gak :(...kesiannya semoga dia tabah

Ayu Katerina said...

tulah cik d.. mmg aku terus teringat yg ko pun pernah hadap situasi yg sama.. member aku ni baby dia disahkan meninggal masa harijadi dia juga.. dah le aku yg kene bg hadiah harijadi utk dia (cabut2 nama dia tk tahula) aku hampir2 dh nk tebeli brg baby beso2.. tp yg sedih tu.. masa dia p spital dia dh siap bawa baju baby semua.. nk sambut baby.. :( woaa aku nangis diam2 tau.. sedih