Friday, April 15, 2011

letihnya!

Pagini aku bangun agak awal since smlm aku tidur pun agak awal dari kebiasaan.. sblum jam 11 dh kelepek.. gara2 berjoging agaknya... yg best smlm aku tk dinner berat.. just makan pisang and minum milo segelas.. duduk depan computer jap.. baring2.. layan novel 2 3 helai.. borak2 ngan hubby... lelapp hahahahahaha sonang amat!

So pagini badan ada sedikit rasa sengal2 hehehe.. letih gak rasa nih.. ciss betul buat aku jd lemau je.. sesambil menulis.. ai melayan kopi putih ngan pisang sebiji.. wah makan pisang segala skrg kan... bukan apa.. aku betul2 nk menjalani hidup sihat.. pemakanan sihat.. segalanya sihat.. :) muda lagi kannn.. lgpun nk eksesais la sket.. kata nk berjln jauh nnt.. harusla bersedia.. semangat!

Malam ni kak liza jemput dinner kt apartment beliau.. as usual mesti ada masak lemak pucuk paku katanya.. huhuhuhu harus aku joging 20 round sblum p makan kt rumah dia hehehe saja tauuuu :P

Oklah.. esok dh weekend.. apa nk buat ye? rumah dh berkemas siap.. baju2 pun dah didobi.. tadak plan la plek.. ermmmmm tidur jela kot?

No comments: