Tuesday, March 8, 2011

lemau dgn cuaca skrg..

dh masuk spring.. tapi cuaca masih mencecah 10c.. bila mlm beku mcm peti es.. 2 tahun sblum ni kalau masuk mac matahari sikit punya garang dah... skrg ni masih lagi kene berlapis2 pakaian kalau nk ke pejabat.. haihhh copeklaaa habis sejuk.. wpun best dari panas.. tp tk tahan juga weh!

semenjak 2 menjak ni mood memasak pun tk ada.. makan aje apa yg ada... kalau boleh paling ringkas yg tula gue akan layan.. mcm smlm teringin nk makan ayam.. terus goreng kunyit letak bawang beso.. gaul2 ngan nasi.. telan.. sedap la juge :P huhuhu punya la pemalas kan.. tekak ni mcm2 dah buat peel.. haha cptla chef dtg... berat betulll tulang temulang ni nk masuk dapur...

thari ni ada jemputan makan2 dekat rumah kak rahi.. sempena pindah rumah baru.. wah syukur alhamdulillah... :)

2 comments:

cik kodok said...

Cuaca skang tak menentu.
Tak tahu nak ckp musim apa kalo kat kl ni.. jap panas gile.. jap hujan lebat selebat2nya.

Ayu Katerina said...

musim hujan panas la tu kot hahahahaha