Thursday, February 17, 2011

Selamat Hari Lahir ERNIE

Haaaa bila tahh tarikh ku lupak!! me berkesempatan bertemua bday gal erni.. hidia.. dan kawan baru mya.. kami makan2 di asam house dekat ioi mall.. tomyam dia gila sedap tp kerana kami agak lewat tiba.. kedai pun dh nk tutup. makan dh serupa penyangak tk puasa.. berselirat lidah aku nk menghirup kuah.

Wah gembira ok dpt kenal kawan baru cik mya ni... kecik molek putih gebus orgnyaaa... aku pun kenal dia dari ernie dan dia kenal aku pun dari ernie... makanya kmi pnjngkn silaturahim terus jadi kawn baik gitu.... caya tk cayaa mya n ernie dh beli tiket nk dtg ke taiwan bulan 3 nanti.... haaaaaaa tuhan saja yg tahu gumbiranya hatiku kekekeke

Lepas kami di asam house kami sambung lepak dekat old town kopi di tingkat bawah.. ada 45 minit utk melepaksss.. potong2 kek bday erni n kami order minum sajee.. sambil meneruskan sessi bergambar riang ria hari raya.... ok part ni aku tebayang ketek si erni sbb dok sebok nyusu nurainnyaaa adeihhhh fitammmmmm

Lepas 2 3 jam kami beborak gelak2... masa utk pulangg.. tumpang keter hidia.. nganto sampai ke pintu ghumah! tenkiu kengkawan wpun dpt jumpa sekejap tp sgt meriah dan best... umur panjang kita bertemu lgi..

*againn gambar tunggu saya di taiwan yaaaa

4 comments:

ms adrina said...

tok sah la balik taiwan... dok sini jer.. huhu.

Adrina Adi said...

takyah la balik taiwan... huhu.

mya said...

kecik molek? putih gebus?
ko buta ke ayu? walaupun anak gajah kecik sikit je dari haku..

Ayu Katerina said...

adrina" heehehhee tak lehh kering dh fulus.. kene balik koje semula hahhhhhhhh

mya oit betul laaaa huhuhuhu