Monday, February 14, 2011

dunia kawan2ku

balik dari penang me amik peluang rehat seketika di rumahku syurgaku hehe... kami mulakan xtvt membeli belah brg2 rumah serba sikit.. aku lebih utamakan bilik tidur kami.. luar2 tk ubah apa2 since brg perabot member asbenku elok jek lagi... so aku menggila brg2 utk bilik ajekla.. sonot dpt tempah langsir baru.. karpet baru... lemari baru huhuhu cuma yg dibeli semua amik masa... satu satu nk sampainye so tk dpt nk ngemas2 dari skrg.. sabar jekla..

selain itu sempat juga amik kesempatan menziarah kawan2.. lepak kt rumah adrina satu hari sepanjang asbenku bekerja... kami borak sambil main2 ngan amir.. sehari berlalu tk terasa.. seronok tgk anak2nye.. comel2 dan pandai bawa diri.. amir pun baik aje. :) request nk makan kotieow pun dpt hahahahha sedap ok!! dari rumah adrina aku sempat ke fella tempah langsir.. beli side table n so n so... phewww padat jadual..

mlmnye kami dinner dgn kak ngah ie akak ipar di bangi.. sempt singgah kedai karpet beli kapet gebu2 kaler ijo hahhhahaha cadangnye nk le mencari di nilai.. tp mcm tk ada masa jek... so amik ajela di mana kami nampk... asalkan ada..

sepanjang minggu lepas juga aku sempat kuar dgn ina.. kwan baik zaman jpm.. kami ke klcc dgn anak buah aku aisya... erkkkk soping sakan ... baju keje. suar keje... maskara.. lepstik.. adoiiiiiiiii habisss gaji sebulan msia.. :P oh kami makan2 sempena bday my fren ina di madam kwan klcc.. best!

lepas tu sempat juga jumpa cik dhira kt rumh.. dia dtg wat lawatan mengejut.. huhuhu jamu karipap rentung le plak adoiiiii hahahahha punya la nk jumpa kawnkan .... wpun sekejap alhamdulillh dpt juga peluk mesra.. sihat kawan aku ni. berseri mukaa... :) semoga abah ko segera sembuh ya.. kami plan harini nk jumpa lagi.. tp apakan daya ada pula aral melintang... tk apa. rumah kita dekt... sok2 kita jumpa lg. sian dhira.. jaga abah bebaik k...

sambung lagi dating2ku bersama kengkawan lain lepas ni... ;)

5 comments:

Adrina Adi said...

thank you for coming Kate. sebenarnya malu ko datang sebab rumah tak semenggah mana. serba serbi kurang. tapi alhamdulillah, ko datang bawa rezeki. syukur sangat2.

harap dapat jumpa sehari lagi sebelum ko balik Taipei.

Zara said...

sonok!

Ayu Katerina said...

dina: ish jgn ckp mcmtu.. rezeki semuanya dari Allah Taala.. skrg aku gembira tgk dapur aku ada brg baru yg aku anggap hadiah dari ko. kekekekekekke terima kasih sgt2!

aku rasa time aku dh penuh minggu ni.. nntla aku balik cuti lagi kit jumpa k..

zara: yaa best gilaaa.. kalau ko ada pehhh aku rasa habis gaji taiwan sebulan aku hahahahahah

amick said...

aku sedih hajat nak masakkan ayam masak merah ko sampai ke sudah tak kesampaiaan :( uwaaaaaa

alhamdullilah ayah aku dah makin sihat tapi still kat hospital lagi doktor nak monitor

Ayu Katerina said...

cik d: kita merancang tuhan menentukan.. takpeee insyaAllh nnt kita jump lgi k...