Saturday, January 29, 2011

demam

Last Thursday my kecik bos belanja satu opes makan sushi at wasabi 101.. 1st time evahhh am cuba memakan sushi... so trylah.. not bad sbb aku byk amik tempora... salad malad.. and tah apa tatau pulut2 ada ikan tu.. but aku amik semua yg cook la.. tk koser nk telan hat merah2 yawwww tekak aku buat hal balik!

Am not sure what happen.. either my perut cannot terima or benda lain.... jam 3 pagi tetiba tekakku mual tk terkira... lari ke bilik air terus muntah kaw2 punya.. lembik.. sampai terduduk dekat bilik air almost half an hour.. habis muntah minum air sket.. muntah balik.. sampai ke siang ok.. menangis2 tk berlagu la.. gila sengsara... derita!

Pagi aku terus ke hospital since mmg ada appointment dgn dr.. dr ckp tk demam.. tp mungkin sushi tu punya hal.. tk de apa sgt kata dia.. n follow up with my cek up.. Alhamdulillah semuanya baik2 aje... jgn speku k.. hasil ujian darah.. pep smear.. kedudukan.. dan segala benda kt dlm badan ku sihat.. termasuk juga my other half... millllion2 n no reason at all for us utk susah dpt baby... hanya rezeki belum Allah mahu kurniakan... jadi persoalannya jgn ditanya lagi.. ada berita aku akan kabarkan.. biar dgn cara diplomasi... semua org mahukan anak kan.. doakanlah kerana doa kalian semua sgt aku hargai... wpun aku sgt suka bila aku naik status demam or muntah semua pakat tulis peknen eeekkkkk hehehehe bilalah agaknya aku boleh ckp.. yee amennn.. huhuhuhu InsyaAllah saya tk pernah putus asa...

Semalam since doctor bg termometer.. i cek suhu demamku naik dushhhhh 38.. jam 10mlm.. terus telan ubat demam 3 biji sekaligus biar pengsan.. dan ya mmg aku pengsan sampai ke pagi.. terus ucap syukur Ya Allah kerana masih panjangkan usiaku... huhuhu pagi ni cek suhu dh normal balik.. 36 semula... cuma lemah badan ni masih bersisa.. nampak gaya harini aku makan nasi kosong dgn kicap jekla lagi... dgn harapan mlm ni suamiku dpt masakkan utk aku sedap2 sikit since dia akan sampai sekejap aje lagi....

No comments: