Thursday, December 16, 2010

Syabas Malaysia!

Semalam gue layan bola live u kt tv taiwan hehe menarik!! jarang nk dpt tgk menda live melibatkan msia kecuali kalau sukan tu tgh berlawan dgn team taiwanlah.. haha kt msia pun sama la kan.. takan nk tunjuk live negara taiwan kalau tk seberapa sgt gamenya.. lainlah EPL ke.. wimbleedon ke.. world cup ke.. tu harus satu dunia nk tgk.

Cuaca smlm boleh dikira drop dari hari biasa.. tp badan aku ni panas semacam.. lepak depan tv pun tk rasa sejuk sgt.. boleh plak tu telelap sambil tgk bola.. haha 1st half bosan la sikit.. 2nd half baru cerah mata bila dh goal.. kekeke lama tk tgk bolasepak msia meriah camtu.. wpun hanya suzuki cup.. at least rakyat msia gembira bila korang ni menang tau.. kami bangga! pemain msia aku kenal hat senior tu sorang je.. lain2 mak aiii mana dtg satu pun tk penah tgk.. even kapten!! hahaha tp baguslah.. biar begitu.. nama tk penting.. sosial ala2 Rooney pun tk penting!! yg penting disiplin dan main betul2.. ini baru naik nama sket ko dh tunjuk belang.. main tk segah mana kuar mag ngalah tiger wood :p

Habis bola belum pun jam 10mlm mata dh tk leh tahan.. ngantok sesangat.. badan tk sihat sikit so lemau jek rasa.. ingat nk la tahan lama sket.. tp tk leh jadi.. panas semcm wpun kt luar rumah dh cecah almost 11c... bukak stokin.. bukak sweater ha tidoo .. ke sudah sampai pagi.. biru2 ok kuku smlm.. agaknya sejuk tp aku yg tk rasa? ajaib lak hehehe..

Pagini hujan.. sejookkkkkkk aa baru normal balik.. terus capai jacket merahku berjln ke opes dlm hujan..

2 comments:

Adrina Adi said...

wow. jaket kaler merah? mesti lawa kalau ko gayakan. kasi paste la gambar :P

Ayu Katerina said...

ellooo tu jaket merah aku pakai p prague tahun lepas tu kekekekke tahun ni aku insaf beli jaket pasai dh byk koleksi tahun lepas.. :D