Friday, December 3, 2010

selamat pulang

Khas buat suami saya yg dlm penerbangan ke Taiwan sekarang heeee.. awal kalini dia sampai.. selalu naik kapal ptg harini dia naik kapal pagi.. so kejap lagi thari tibalah dia.. Banyak juga brg dia bawa kalini.. yg pasti food utk kami travel ke Hong Kong esok.. tp skrg saya dh ada byk kad kedai makan halal semasa di Hong Kong nanti.. nahh tiada masalahlah part makan.. pasti puas mengembara kalau perut sentiasa terisi..

Semua document saya dah isi.. map dan risalah tempat2 menarik dh masuk envelop.. alamat dan no phone konsulat di HK juga siap print.. maleh nak p kacau member2 di konsulat HK.. just print if anything happen n need them baru ctc.. ermm apa lagi ya... ???

Nantilah update..;)

4 comments:

Adrina Adi said...

orang yg selalu travel, mmg efisyen dan teliti. have fun berhoneymoon :)

jgn lupa tangkap gambar banyak2 k!!

Ayu Katerina said...

pergi negara luar kena teliti.. kita tak tahu apa boleh jadi.. wpun selalu travel sikap berhati2 tu penting.. yg paling rakyat msia kene tahu.. search samada tempat yg kita nk p tu ada embassy/konsular or apa2lah.. senang kalau kita musibah they will help us.. antara salah satu tugas melindungi dan membantu rakyat sendiri yg susah.. sekian tips utk harini ekekekkekee

Ayu Katerina said...

normally kalau tempat aku p tu ada kawan2 yg kenal.. i will go n say hi to them.. if tk ada.. jrg la aku singgah pejabat msia.. nnt org kata kita p nk mengganggu plak.. so plan awal2.. cari info.. baca map.. internet adakan..info dihujung jari je.. :)

Adrina Adi said...

betul jgk kan. penting tu kena tau ada embassy ke tak. senang kalau ada apa2 yg berlaku.