Tuesday, December 14, 2010

Huargghh!! Tertekan!!!

Ok padan muka!

Tadi tengok tv.. since tadek movie yg best cam biasa aku mesti cari siaran sokan... mana tau tiba2 ada game best2 kan.. sekali tv tunjuk race tahun 1986 camtu.. f1 race.. muehehhe funny gila.. tk class langsung.. track tanah tepi2 tu tanah merah bagai.. org pun leh lari2 jek kekekkek tp dari situlah bermulakan... dari tade pape.. dari tk berprestij mana.. sampai skrg.. ha kauu sistem keselamatan mmg tk ingat la skrg..

So depe tunjukla zaman kegemilangan Aryton Senna itu... zaman kemuncak dia.. tgh naikkan.. best gile.. then tetiba teringat.. aku tau dia mati masa race.. eksiden langgar dinding... tapi kenapa aku tk penah tgk video dia.. hellloo kateeeee ini zaman utube ok!!! demmmm lari masuk bilik.. search teruslah... ha kau berderet!! so view la satu persatu... sedih ok.. sedihhhhhhh... tgh lead.. laju gila.. langgar dinding.. pecah keter.. marshall lari2.. masuk keter.. masuk helikopter.. ok done di bawa ke spital.. 2 jam pastu istihar mati... so so sad...

Cuma... kalau dilihat pada race tu.. kalaulah race tu skrg.. selalunya tk jadi apa2 nye.. mmg ketara nampak la perubahan track after the race.. kalau dulu dinding aje.. skrg dh letak tayar2.. so impact dia tk la teruk sgt.. skrg tgk eksiden camtu tercabut segala drivernya leh kuar lambai tgn lagi... oh senna... mmg dh itu ajalmu..

AND!!! dari situlah aku tau kenapa schumacher sangat dibenci!! sangat!! sangat!! and me too now.. sorry la kalau ada peminat dia di sini.. aku tertengok video di mana after the race (senna mati) schumacher ni menang.. semua org tunduk suram aje.. while him!!! tersengih2 sana sini gembira.. what the???? my goddd!!! oh my my!! ok no wonder laa ... then after u beat senna punya record.. boleh menangis bagai pulaa masa press conference.. please laaaa......

Ha skrg aku sedih tk tentu pasal ok.. mendalam betul sedihnya.. pastu gatal pula p tgk video massa punya accident.. ishhh tertengok muka dia masa diangkat kuar dari keter yg remuk tu.. mak oiii aduhhhh nk pengsannn!!

Enuf kate.. apapun Rest In Peace Senna...

* tak sabar tunggu next year.. new season... Go! Go! Mclaren!

2 comments:

Adrina Adi said...

adui, tak paham. nampak sangat buta sukan. nasib baik nama schumacher tu aku cam.

baguih puan kate. versatile.

Ayu Katerina said...

ceh :P sukan aku boleh masuk lagi.. paling aku suka F1.. tennis.. EPL pun boleh di ajak beborak lagi la cuma dh kureng tgk..