Monday, November 1, 2010

November Event

THis month ada banyak event menarik di Taiwan.. selain daripada cuaca yg sedap.. sejuk2 gedi.. fesyen2 menarik dari amoi2 cantek.. saya juga byk pula keje jadinya kekkeekek aku tk paham kenapa karangan aku skrg carca merba? what the betullah!!

Ok 6 nov 2010 start flora exposition.. satu expo terbesar utk tahun ni.. tk tahu la cantik ke tak nnt weekend ai p jenguk since centa ada di sini.. leh sunting gambar saya bersama pesen winter 2010.. then 9 nov 2010 start msian foood festival at grand hotel.. yg mcm tahun lepas yg saya bekemban jadi model bebayar tu kejap.. but tahun ni saya tk bekemban dah sbb badan dh tembam dan of kos suami saya tk izinkan la.. hilang akal apa.. tahun lepas yaaa masa time2 bekemban tu la saya becenta dgn suami saya nih.. wahh dh setahun event tu berlalu..

Tahun ni we brought chef from awana porto malai langkawi.. cam biasa ada roti canai show.. ada dancer2 ai lupa dari negeri mana.. heh aku wat keje ke tak ni?? ok ok buat!! then makan pagi sampai ke mlm with msian food.. utk warga msia yg berada di taiwan jemputlah ke grand hotel from 9-14 november ya!! bawa duit.. bukan free hehehehe and sorry tahun ni tadak fesyen show sbb semua model dh lari size hahahahaahhaa

4 comments:

Anonymous said...

i love your job.



enough said. haha..



adrina

Ayu Katerina said...

peminat setia what can i say haha

:P

Sella Shahbudin said...

slamat makan tak hingat... roti canai banyak kalori wooooo.. hahahahaa

Ayu Katerina said...

saja la tuh.. memunahkan semangat aku yg tgh menggebu ekekkeekke