Monday, November 15, 2010

Injured!

Huhu last weekend kan saya sgt rajin.. habis segala benda nk mendobi.. termasuklah mendobi lobi rumah saya.. kisahnya tgh sedap main air.. mop kasi putih.. tetiba belakang tersagat bucu ekon.. (ekon hat luar tu) mak oiiii sentapppp napas kejap! bukan main dianye sakit.. sabar jekla.. kasi settle juga lobi tu dlm sakit2 dh alang2 buatkan.. bila siap.. masuk rumah p kt cermin cek.. ha kauu berdarah pinggul aku nih.. bukan main panjang luka dia.. denyut kan main! sakit :(

Bila dh reda sket sakit dia terus bawa tidur.. rest kejap.. tk ada ubat nk sapu. minyak gamat pun tadak. minyak panas ada le.. nk sapu itu ada aku ngamok satu rumah ekkekekee so tahan jekla.. tidur pun ayam2 jekla.. tk leh mengiring ke kiri sbb dh bengkak huhuhuhu

Malam layan f1 final punya.. okla lewis tahun ni dpt no 4 jek.. tp smlm race dia dpt no 2.. tahun depan cuba lagi ya lewis.. ai tetap sokong u sampai bila2 :P sambil tu sempat juga tgk badminton sukan asia.. best!

Well.. gitulah.. gara2 tk ada ubat.. berdenyut sampai ke pagi.. tk nyenyak tidur smlm sbb tk boleh pusing2.. haihla... cptla baik..:(

2 comments:

Adrina Adi said...

minyak gamat tu kena ada sokmo kat rumah.

take care Kate.

Ayu Katerina said...

sorry yg tadi aku delete.. tiba2 rasa nk marah.. not u.. tp org lain..

tenkiu