Wednesday, November 24, 2010

DoooZooooo!!!

Anginnn aku pepagi tau!!!

Dah 2 hari dah sekolah tepi rumah aku ni buat program haper tk tahulaaaaaa.. start pukul 7 pagi akan ada 2 pengawal tk bergaji (budak sekolahlah) jaga pintu masuk sekolah dan akan jerit dooozoooo!!! dooozoooo!! kepada semua org yg lintas masuk ke sekolah depe.. menjerit serupa org yang masuk sekolah depe tu telinga dok kt kaki.. menjerit serupa yg masuk sekolah tu atuk2 umur 80 tahun.. mcm org pekakkk semua?? maksimaa betul kemarahan aku harini kt bebudak ni tau!!

Kul 7 pagi tu kira awal la pada aku.. keje kul 9.. jln kaki 5 minit sampai.. selalu kul 8 baru aku mandi manda.. ini tk pepasal kerana rasa nk mengamuk kul 7 aku dah tebuntang mata!! Ikut hati mahu aku jerit pakai siren kt telinga bebudak tu kasi pekak terus.. cekgu depe ni pun bongok hapa dok suruh menjerit camtu pepagi????

4 comments:

Adrina Adi said...

hehe... amboi mengamuk cik kiah pepagi ni.

doozoo kalau ikut bahasa jepang mcm *sila sila* kot.

rasanya la..


malam ni hang tidur sumbat la apa2 kat telinga.

Ayu Katerina said...

pepagi weh... naik darah kejap.. tgh sejuk sedapp tido.. nk bangun pun liat.. tp kerana ungka2 ni dok menjerit.. sumbat ngan gam pun bleh dgr lagi.. huhuhuhu

Adrina Adi said...

hahaha.. lawak la ko. dengan gam? muahaha..

buka tingkap, jerit kat depa

*SADAPPPPPPP YEWWWWWWW*

Ayu Katerina said...

esok pagi aku nk jerit guna pembesar suara.. cissssiiii!!! kasi paham sket .. ckp omputih depe tk paham hapah!