Tuesday, November 23, 2010

BuRGer!!

Yay!! harini saya bawa bekal burger sebijik mcm burger ramly kt msia kekekekeke kesahnyaa!!! last week me n faten ke kedai roti beli bekalan hujung minggu.. sambil2 tu kami coba la tempah roti khas utk burger tu sbb susah nk cari yg plain.. bla bla bla so org kedai sudilah tempahkan utk kami.. smlm dapatlah roti burger kosong itu utk buat berger sendiri :P

Since skrg tiap2 minggu asben saya bawa daging beger ramly utk hilangkan kerenah kebulur sang isteri pada beger msia... tiap2 minggu ada jee menu beger... rasanya dh nk masuk kategori jemu la pulak huhuhuhu ada masa buat double ada masa buat single mewah betul!! hahahaha skrg takat nk tgk iklan mekdi ke.. kepsi ke.. dh tade rasa haper dah.. nun dihujung jari jek kekekekeke

Ok lah harini saya lunch ngan beger yg saya buat pagi tadi.. 10 minit je siap!! minggu depan saya tempah nugget lak dari msia ... yeahh!!! :D

No comments: