Friday, October 1, 2010

Fasting Fasting

Harini saya sambung puasa. Beberapa harini makan adoii tak ingat punya. Bila dah jemu dengan masakan sendiri so ke kedailah jawabnya. Bila di kedai ha makan betul2.. tgk lauk pun bepeluh hehehe.. Hidup utk apa lagi kan kalau tk sedapkan perut :P

Pagi ni cuaca sedap.. baru lepas hujan smlm.. mcm ribut haper kt luar..guruh kilat tk ingat punya.. mujur bila dh pagi semua dh reda.. so sedaplah cuaca.. badan pun rasa fresh.. Alhamdulillah semoga puasa harini lancar..

Dalam dok belek2 kerja sempat juga fikir menu utk berbuka.. belek jadual bebuka bagi bulan October woww 5.46pm.. mmg balik bebuka dgn air jekla dulu.. cpt beno gelapnya.. so harini saya teringin nk makan ikan pula.. dlm kepala samada gulai lemak cili padi ikan or kari ikan nyum nyummmm ptg nnt baru buat decision.. as for now dua2 dlm kepala huhuhu

Oh ya pagi tadi udah settle tiket utk cuti2 ke malaysia pada tahun 2011 .. mau ke utara.. jenguk rumah mak dan kenalkan suami saya pada kehidupan saya sewaktu di perlis dulu.. then nk singgah penang jumpa sahabat saya yehaaaaaaaaa dan pow kandaq terbaikk.. pehtu nk balik seremban melaka jumpa ipar duai dan pow mereka dgn asam pedas dan masak lemak mak seremban... and thennn ke raub pahang rumah mak mertua pow sambal petai mak raub plak uihhhhhh cuti2 makan betul niii.. best!!

2 comments:

Zara said...

bila mau pulang ke msia? baru berplan2 ngan Robin mau ke Taipei CNY...itupun kalau RR nggak ke sana..ahakksss (plan dulu), mana tau, korang plak ke tempat baru ku nnt..ahakkkss (BILA LAH TU????)

Ayu Katerina said...

cny dtg sini mmg tk best loo.. aku balik cny 3 minggu maybe.. sbb cny sini kedai semua tutup.. pastu semua brg akan jadi mahal sbb perayaan depe ok.. dtg lepas tu la. bulan 3 nnt.. masa tu bunga2.. boleh aku shoot koran gkt carla lily.. itu lagi best!!