Saturday, October 2, 2010

beautiful day ;)

Sangat cerah harini.. sedap je cuaca berangin2 bagai.. sedap duduk rumah sambil leisure sorang2 diri hiihihi.. harini saya puasa lagi.. dah masuk 4 hari dah.. seronot la pula.. selain daripada dpt control makan dpt la juga maintain berat badan.. huhuhu bolat dah pipi ku asyik mengunyah jek...

Menu for berbuka harini saya buat nasi ayam je.. lama tk masak nasi ayam.. 1st step saya dah perap ayam untuk digoreng.. karang prepare sup and sambal.. ptg sikit baru masak nasi.. bebuka awal skrg.. tp cam pelik lak kalau nk makan kul 545 ptg huhuhu.. takpela bebuka je dgn air and kuih muih dulu.. kul 7 baru dinner.. mmg bagus dinner awalkan tapi kalau terlalu awal karang ada kul 10 aku cekau nasi lagi hihihihi so biarlah lewat sikit.

Baju baju pun semua dah dibasuh... siap letak softner baru wah wangi lagi ngeh ngeh ngeh sarung bantal pun dah tukar baru.. cuma belum mop rumah aje.. ptg or mlm karanglah. tadak sapapun nk dtg awal2 ni.. letih pula rasa nk buat semua keje skrg.. so satu2lah.. buat kojer sekaligus semua ada karang aku pengsan tk bebuka huhuhu..badanku bukan kuat spt gaban ya.. harus tahu limit utk bekerja..

Oklah... nak rehat kejap.. suami saya harini ikut kawan2 memanah kuala lumpur.. jgn lupa share gambar ya sayang.. rindu betul saya padamu hehhehee angau :P

No comments: