Saturday, October 23, 2010

BaBi

Ayu, u makan babi tak? Ya tuhan... sentap mak!!

Haa jgn panic heehehe itu cuma soalan dari seorang kawan cina... kisahnya masa balik keje smlm aku bawa balik ayam dari peti ais opes... since nk weekendkan.. stok ayam pun dh nk habis..

Kami turun lift bertiga.. me, faten n kawan cina... dlm dok berjln adala kami dok melawak pasal babi ekkekeke pehtu dia tanya serius gile muka.. muka mcm tade apalah.. Ayu, u makan babi tak? wallaweh!! sentap tejerut perasaan aku jap.. uih uuuu mana de i makan babi.. mana boleh makan.. u kan msian takan tk tahu? dia kata.. ada kawan2 dia malay yg makan babi.. mak oi!!! ada ke??? nk nangis tau dengar... then faten coverina la dia kata ooo agaknya org modern town2 kot... then i bisik kt faten.. err aku ni nampak town ke?? whahahahahhahaha cilakak betul kene gelak... then kami explainla walau aku town sekalipun.. walau aku muka lanun sekalipun... aku tk makan babi.. sentuh pun never!! ekekkekeke serius aku sentap wpun dia mmg tade niat apa2... lurus bendul sket member tu... nasib la kan.. kalau org lain wat lawak mmg aku bedal dgn payung je waktu tu..

masa dok berjln ngan faten.. aku ckp dia.. weh sentap aku jap weh dgn soalan member kita tu.. faten kata dia pun sentap gak.. huhuhuhu tp tk sangka juga ada org Islam yg makan babi kt msia? haihlaa.... tk dpt den bayangkan....

2 comments:

Anonymous said...

mengucap panjang bila baca. ada juga yer melayu makan vavi.

kuatkan lah iman kita2 nih...


adrina

Ayu Katerina said...

tulah.. member kitaorg cina ni mmg alim orgnya.. jenis p church belajo fardu bagai.. skema gile la.. so cam tk sangka la bila dia bgtau dia ada kawan malay makan babi.. dasyat kan