Monday, October 11, 2010

101010

Happy Birthday Taiwan!

So harini cutilah kiranya kami..:)

Meriah juga sambutan di Taiwan ni.. tgk news jekla.. malas nk join p tgk parade ke apa.. lemas la dok dlm org ramai2 tu.. lagipun centa saya pulang ke taiwan pada hari sabtu yg lalu.. hehe seronok tgk brg2 semua selamat... hah pasni tkyah la sebok2 nau nk buat beger sendiri.. dh ada stok daging beger ramly semagel terbaik dari malaysia..

2 harini kami makan puas betul... memasing makan tanak kalah hahaha berebut2 lagi.. mcm2 lak tu request.. terutamanya gue lah... nk meggi gorenglah.. nk ikan cili padi lah.. haha nasib badan le dpt suami ala2 chef 5 star.. bulat aku!! keje saya cuma masak nasi buat ayor.. hiihihihi i laf u la hubbby .. meh la dok sini lamo2 lagi... mmg bolat habis la kiteeee.

Hari Ahad hari kemas rumah berdua... dia tolong tonyohkan dapur yg 3 tahun tk penah aku tonyoh huhuhu berkilat kojap... siap mop2 bagai (i tk penah mop dapur huhuhu) while me dok depan tv lelap hiihihihi.. siap kemas dapur kami memasak... makan sampai jd ulor sawe.. lepas makan layan f1... ptg ai buat coq bawang cecah kuah kacang dgn ayor teh o... pastu centa cekkan heater2 lama saya.. winter sok tadela baru sebok nk cek brg.. lega semua dh ok... tenkiu hubby for ur help... :)

No comments: