Tuesday, September 7, 2010

Yey Raya!!



Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin buat semua saudara mara saya.. sahabat-sahabat saya... pembaca2 blog saya tak kira yang kenal secara dekat atau sekadar kenal di alam maya... skema sat no... apapun tahun ni saya sangat gembira kerana dapat beraya berdua dengan suami saya di Taipei again untuk kali ke 3 dan kali pertama sebagai isteri kepada Mr. RR saya..

Buat kalian semua yang akan pulang ke kampung, berhati-hati di jalan raya .. makan pun berpada-pada, lepas raya kita sok sek balik... yang penting update2 la blog korang citer hari raya.. nanti kita komen2.. mesti mcm2 citer keluarkan.. hihihihi

Semoga Aidilfitri kali ini bermakna buat anda semua.. ;)

4 comments:

MADDUHA said...

Saya mengirimkan salam terindah, salam sejahtera para penghuni syurga. Salam suci sesuci air telaga Kautsar yang jika diteguk akan menghilangkan dahaga selama-lamanya. Salam penghormatan. Salam Eidul Fitrah. Mad Doha,Sella Shahbudin dan Mad Aqeel Hulaif

Ayu Katerina said...

terima kasih.. salam aidilfitri sekali lagi.. :)

Zara said...

Wishing u Happy Eid Mubarak!!!muahhsss
Lots of Luv,

Z.A.R.A

Ayu Katerina said...

salam aidilfitri and happy birthday my dear fren.:)