Sunday, September 5, 2010

TiK ToK tIk tOk!

Haih dok keje membelek jam jek ni... bila la kapal suami saya nk landing.. woh cam kaya bangat ada kapal sendiri bagai hehehehe dok aihh kapal bebayo lakan... dia gerak jam 530pm dari msia.. InsyaAllah tiba jam 10pm karang... saya tunggu kt rumah je.. dia dh terer balik rumah taiwan sundiri... haihhh cptlah laling,., bosan betul dah saya on off laptop ni h;)

Dengar kabar bermekdi bagai.. berpetai bagai dan berrendang bagai dlm bagnya.. Ya Allah Ya Tuhanku.. permudahkan urusan suamiku di kaunter sebentara nanti.. amen..

3 comments:

Anonymous said...

lepas ke tak petai???? ni mesti mak mertua kirim.

hehe.


adrina.

Sella Shahbudin said...

ececehhh.... suka la tuhhhh.....sengih sampai tinga la kawan saya spanjang minggu nih....

Ayu Katerina said...

dina: lepas.. semua lepas heehehe bebuka ngan sambal potai aku ptg ni ahakssss

sella: ishh terlewat ai p keje arini.. sedap tul ada tangan beso dok felok2 wahahhahahahahaa