Wednesday, September 29, 2010

Autumn in My Heart

Heh tak menahan tajuk hehe

Semalam balik dari kojer gi melawat kawan kami kt sini iaitu kak liza.. tk sihat sket dia.. sian pula la kan kawan2 sakit.. so me n faten melepak la kejap kt rumah kak liza sambil borak2 tanya keadaan dia.. gitulah kiranya hidup merantau...

Semalam masa tidur hujan lebat betul.. siap guruh kilat bagai.. pagini cuaca rasa sejuknyeee.. sejuk2 sedap camtu.. silap pakai baju la pulak.. smlm dh iron kemeja lengan pendek.. aisey harini sejuk.. hishhh dtg opes duduk kejap dh naik bulu roma..alice tegur naper aku lom tukar baju aku (tukar ikut season) huhuhu diaorg dh start baju lengan panjang bagai while me dok baju summer lagi... nasib baik ada shawl ni buat balut2 kejap..

Then weekend ni akan lebih sejuk katanya.. yeahh best best! weekend ni plan nk puasa ganti lagilah.. dgn cuaca yg sejuk.. gelap pun awal.. satu kelebihan utk puasa ganti supaya cepat selesai..

**sejuk gile la haihhhh.. mengkalau aku pakai je telekong dok lepak buat keje kt tempat aku ni agak2 ada org kujat tak huhuhuhu

4 comments:

Sella Shahbudin said...

hahahaa.... kang ada yg kena stroke kang.. hahaha....

Ayu Katerina said...

ingat antu raya buat keje kt tempat aku eh muehhehehee

Adrina Adi said...

bestnya sejuk2. emm.. sini dah la panas berkuap, pehtu berdebu jer sana sini.

nak tukar tempat dgn ko bleh? hehe.

Ayu Katerina said...

hehehehe ai laf my place laa.. cuma tk best sbb darling tadek.. ko ada darling ok peee..