Sunday, August 29, 2010

Tv3 dan Chicken Pie

Tgh layan TV3 sambil makan chicken pie pemberian Ezan.. sodap!! cicah sos lagi hehe sgtlah melayukan.. soka pedas2 sket.. tk pedas mcm tade life jek..

Harini bebuka i cook nasi hujan panas dgn ayam masak kicap pedas.. tu aje buat bebuka.. Alhamdulillah asalkan kenyang jadi lah...

Lepas bebuka tadi call mak jap.. bgtau dh masukkan duit sikit buat beraya.. maklumlah tahun ni saya tk balik juga so itu ajelah sedekah buat gembirakan mak... Mak pesan suruh sampaikan salam pada abang... selamat hari raya katanya... InsyaAllah ye mak.. tak janji.. :)

2 comments:

Adrina Adi said...

morning kate.

besar pahala menggembirakan mak. beruntungnya dpt berbakti pada mak.





hmm..

Ayu Katerina said...

mcm2 cara boleh kita buat.. bukan saja duit.. mak aku benarnya harapkan aku balik.. duit no 2.. tapi apa aku boleh buat slain dari no 2 sbb no 1 aku tk dpt buat lagi tahun ni... insyaAllah tahun depan aku nk sgt balik.. sian mak aku..