Thursday, August 26, 2010

tk tahu apa nk kata

sang suami buat onar.. sang isteri yg tanggung... tapi aku tk berniat pun sbb aku menuntut hak aku.. harap2 tk jadi apa2 perbalahan la pulak antara mereka... bukan nk selfish tk fikir susah org... bukan aku nk canangkan kebaikan yg aku buat... tidak sama sekali... tapi aku juga perlu fikir masa depan.. cukuplah sikit2 bebuat baik.. cukuplah aku dh tanak involve dgn masalah org... :( apapun bila namanya hutang.. bayarlah.. tk diterima roh bila mati kalau masih berhutang dan selagi tidak dihalalkan.. wahai para suami... fb bukan susah nk ceroboh.. tk pepasal aku dpt msg... bukan aku yg kantoikan.. tp korang yg kantoi sendiri... sixth sense seorg isteri ni tajam.. termasuk la aku .. hati2!!

*suami saya tadak kene mengena dlm ini citer.. sekian

4 comments:

Sella Shahbudin said...

emmm...sian sang isteri..dah la kena tanggung keluarga, dpt malu plak kot atas....sure idup dia tertekan la nih....laki jenis apa tahhhh la....

sometimes tak paham gak la ngan org2 camni...kalo dia amik berat pasai utang ko, sure dia usaha gak nak settle...ni bleh nafas ngan leganya lagi...bleh wat cam tadak rasa bersalah.... emmm.....last2 bini gak kena tanggung...aduih.... siannnn...

Ayu Katerina said...

ada benarnya pepatah melayu.. "buat baik berpada2"..

Zara said...

hahahhaa..aku baru nak wat entry on sixth sense..we really have something in common sayang...muahhshsssss...

Ayu Katerina said...

remember tak zara.. sapa niaya aku.. aku tahu je password mereka.. termasuk sahabat baik aku tika dulu.. cuma skrg aku tanak guna lagi dah.. biar tk tahu dari tahu tapi tk leh ckp pe.. ermmmm