Friday, August 27, 2010

Puasa Day 17 ~ teringat kuih mak

Huih apesal rasa mcm kejap plek masa berlalu kan... dah lebih dari 2 minggu dah rupenye... dah nak raya woihhh dah nak raya??? hehehhee cam bebudok lakss.. masa ni teringat plak kt mak.. ish telepon tak berjawab lak dia.. p bergossip mana kekdahnyee ke dok p mengodar kuih raya?? yahhh mak saya sejak pencen hadap oven kejenya odar sajaa.. tapi di Perlis odar masih murah.. tk mcm bandar2 beso like KL kuih mahai dan rasa mcm papan.. cemuih tul aku huhuhu

Tawon ni saya tk galakkan lagi mak saya post kuih raya mcm tahon lepas.. samperit yg cantik jelita bunganya bila sampai jd sagon... maruku yg cantik panjang2nya sampai sudah jadi serbuk roti muheheheheh takpela makkk.. umur panjang InsyaAllah tahun depan kita raya sesama.. ha mok buat kuih raya bebanyak ye mak.. tahun ni takpela.. saya makan kuih soami saya beli jekla.. takpe aih.. tade hal.. bukan makan sgt pun kuih raya.. saja nk pekemas meja ja.. org mai tkdela kosong.. perangaikan huhuhu

Bila aku nk bajar buat kuih raya Taiwan ya :D hihihii

4 comments:

Zara said...

nnt i bawak kuih raya for u skali k..(mana tau tetiba aku tersembul je depan pintu umah hang!)

Ayu Katerina said...

hahahhaa soka!!! bawalah yg ko beli dulu tu.. sodapp :)

Zara said...

ok yang..(manalah tau kan?)

Ayu Katerina said...

macam jadi je nk dtg.. yeahhh kalini kita sambut meriah tau!! mari mari!!! hehehhehee ko kan warga tetap taipei di musim raya hihihihih