Wednesday, August 25, 2010

No nasi

Cam tak caya ok dah 4 hari tk jamah nasi.. saya makan beehun.. koteow.. mee... serba sedikitla yg dihantar oleh kawan2... kuih muih toksah ckpla mmg heaven.. 1kg mmg dh turun.. ai bukan nk turun berat badan ok tapi mmg tk lalulah.. betul org ckp, kalau nk kurus cubalah jgn makan nasi.. ai tk makan sbb tk lalu.. maybe akan makan semula bila honey bunny dtg minggu depan... yelah wehh hari2 masak sendiri jemu gile.. rasanya lama juga dah aku tulis kt sini pasal dh jemu memasak sendiri.. hihihihhi belum pulih2 lagi kejemuan itu...




*motif gambar tidak selari dgn citer kerana saya rindu la apa lagi :P

4 comments:

nonie said...

huahuahua syiann dia rindu2an... saya pun sejak kena dok sorang2 ni berjaya gakla ngelak nak makan nasi... & berjaya gak berjimat cermat & tidak mendera perut berlebihan dgn hanya makan satu dish berbuka & satu dish waktu sahur... bila weekdays bolehla menurunkan jisim ku yg sedia banyak ni barang sekilo dua... tapi bila balik umah mak hampehla kan... yg turun tu boleh naik balik malah mencanak2 naiknya huahuahua....

Ayu Katerina said...

hihihihihi samala.. saya pun kalau makan sejenis je.. kalau extra byk dari kawan2 yg bersedekah.. :) selamat berpuasa ya noniiieeee

Sella Shahbudin said...

ehehehe.... i really like the painting... taiwan version of R&R.. hehehe.....

Ayu Katerina said...

habis dimunggilnya ai dan suami ai.. sungguh munggilll hahahahaha