Thursday, August 19, 2010

Diary Ramadhan Ayu Katerina

Sambung semula.. :)

Beberapa harini rezeki murah.. kawan2 byk bagi juadah time nk berbuka.. dapat laksam la... tauhu sumbat la.. karipap la... lauk pauk.. and me pun kadang2 rajin juga belajar buat kuiih.. baru2 ni buat coq badak.. alhamdulillah jadik.. bagi juga la kt member buat rasa2...

Masakan sendiri skrg mmg serius tk sedap.. ke mulut dh pahit? Well tetap makan untuk hidupkan...sahur pun mmg boleh dikatakan makan nasi juga.. takut badan tk tahan puasa nanti.. knowing me.. saya bukannya kuat sgt.. tapi ya puasa tetap puasalah..

Harini rasa macam nk buat sambal tumis ... nyum2 lama gak rasa tk buat sambal tumis ni... tumis apa not sure.. ptg karang baru fikir... sejak puasa leh dikatakan ai berbuka dgn suami depan computer... tapi harini buka sorang2 sbb dia bebuka di klcc dgn aizat dan keluarganya.. jeles la saya... ishhh teringin betul nk bebuka di malaysia... insyaAllah tahun depan nk cuti lama sket la.. nk berpuasa dan beraya di tanah air pula... tahun ni saya sabar jek lagi... huhuhuhu

Ok nak prepare list utk suami saya bawa 2 minggu lagi... yeahh tade sapa nk hadiah saya kuih raya keeeee hehehehehe

No comments: